domingo, 6 de febrero de 2011

EXERCICI DE LA COMPASSIÓ

EXERCICI DE COMPASSIÓ
Es farà el dia 19 de febrer al Centre Buda-In de Rubí de 6h a 8h. 
L’honestitat amb tu mateix condueix a la compassió pels altres.
*Objectiu: augmentar la quantitat de compassió en el món.
* Resultat esperat: una sensació personal de pau.
* Instruccions: aquest exercici pot ser fet en qualsevol part on es congregui gent (aeroports, centres comercials, parcs, platges,etc.). Cal fer-se amb desconeguts de forma discreta, des d’alguna distancia. Tracta de fer les cinc passes en la mateixa persona.
PAS 1: Amb atenció en la persona, repeteix a tu mateix: “Igual que jo, aquesta persona està tractant d’evitar el patiment en la seva vida”
PAS 2: Amb atenció en la persona, repeteix a tu mateix: “Igual que jo, aquesta persona està buscant felicitat en la seva vida”
PAS 3: Amb atenció en la persona, repeteix a tu mateix: “Igual que jo, aquesta persona ha conegut la tristesa, la soledat i la desesperació”.
PAS 4: Amb atenció en la persona, repeteix a tu mateix: “Igual que jo, aquesta persona està buscant satisfer les seves necessitats.”
PAS 5: Amb atenció en la persona, repeteix a tu mateix: “Igual que jo, aquesta persona està aprenent sobre la vida”.
VARIANTS:
1.- Pot fer-se per parelles i amb els membres de la familia per incrementar l’enteniment.
2.- Pot fer-se en els vells enemics i antagonistes. (encara presents en el record)
3.- Pot fer-se en altres formes de vida.
Ajna-mon extret d' AVATAR.....Harry Palmer

No hay comentarios:

Publicar un comentario